باشه که دلم شاد تکه به ونبال خودت رامتکه
یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ق.ظ
باشَ که دلوم شاد تَکِه
به دنبال خودت رام تَِکه
هیچ وَه بِی تو دل نابَنوم
باشَ که دستوم باز تَِکه
قلب خو نِثاروم تَکِه
هیچ وه بِی تو دل نابَنوم
یه روزی اَ خدا خُو مَخاست
بِی تو تو خواب مهتاب مَوا
اِی خدا مِه دل نابَنوم
هر چی که هَه تو دنیا خاشِن
حضور یار مِه نعمتِن
اِی خدا مه دِل ناکَنوم
چشمون تو یاری ایشَستَه
دور اَ چشوم پِنهون ایکِردَه
از نگاه سردِت مَفهمی
تو بهار قلبوم چه هَستَه
گلون خُب خَزون شوکِردَه
یادوم اتا او لَحظِه ی بوسیدِن تو
یادوم اَتا وقتی مَهُند به آغوشِ تو
اُون دستون نازِت بِنِس روی سینَم
دِگَه مواتِن مِه بگم به تو رسیدم
چشمون تو یار ایشسته
amin_joon.s@