متن آهنگ و ترانه های بندرعباسی

به زودی آهنگ و ترانه ها به متن اضافه می شود

اومدم آی اومدم

یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ

از بندرعباس اومدم..
همراه عباس اومدم..
با ماشين بنز سفيد.
بدون زاپاس اومدم..🚘

ازسمت لنگه اومدم با کلی هدیه اومدم🎁🎁🎁🎁
مردمونش باحالن باموزیک شاداومدم🎤🎶🎵🎼🎧🎻🎺


از کيش و هرمز اومدم
بايه شاخه رز اومدم..
با قايق موتوريه
بدون ترمز اومدم..🚤
از جاسک و سيريک اومدم
مجلسى و شيک اومدم..
با تويوتاى دوکابين که 
پر بود از عطر بيک اومدم.🎴

از شهر ميناب اومدم..
توو شب مهتاب اومدم..
با وانت بار سفيد..
با بار تى تاب اومدم..🍩

اومدم از فين اومدم..
انگار که از چين اومدم.
با موتور گازيه..
بدون بنزين اومدم..🚲

از حاجى آباد اومدم.
با داد و بيداد اومدم
با 206 بدون کولر 
توو ماه مرداد اومدم..♨

اومدم از بستک اومدم..
با مقام و شوکت اومدم.
بدون ترس و واهمه.
با پرايد هاچبک اومدم..🚙

از حسن لنگى اومدم.
با لوتى و چنگى اومدم.
ماشين پيکان زير پامه ولى
پياده با سرکنگى اومدم..😁

از خمير و پارسيان اومدم..
با عقيده و ايمان اومدم.
با نيسان آبى پر از..
پاکت سيمان اومدم..🔰

از سمت رودان اومدم.
خسته و بى جان اومدم.
پژه 405 بود ولى.
بنده با پيکان اومدم..🚛

 

amin_joon.s@
© متن آهنگ و ترانه های بندرعباسی