اومدم آی اومدم
از بندرعباس اومدم..
همراه عباس اومدم..
با ماشين بنز سفيد.
بدون زاپاس اومدم..🚘
ازسمت لنگه اومدم با کلی هدیه اومدم🎁🎁🎁🎁
مردمونش باحالن باموزیک شاداومدم🎤🎶🎵🎼🎧🎻🎺
از کيش و هرمز اومدم
بايه شاخه رز اومدم..
با قايق موتوريه
بدون ترمز اومدم..🚤
از جاسک و سيريک اومدم
مجلسى و شيک اومدم..
با تويوتاى دوکابين که
پر بود از عطر بيک اومدم.🎴
از شهر ميناب اومدم..
توو شب مهتاب اومدم..
با وانت بار سفيد..
با بار تى تاب اومدم..🍩
اومدم از فين اومدم..
انگار که از چين اومدم.
با موتور گازيه..
بدون بنزين اومدم..🚲
از حاجى آباد اومدم.
با داد و بيداد اومدم
با 206 بدون کولر
توو ماه مرداد اومدم..♨
اومدم از بستک اومدم..
با مقام و شوکت اومدم.
بدون ترس و واهمه.
با پرايد هاچبک اومدم..🚙
از حسن لنگى اومدم.
با لوتى و چنگى اومدم.
ماشين پيکان زير پامه ولى
پياده با سرکنگى اومدم..😁
از خمير و پارسيان اومدم..
با عقيده و ايمان اومدم.
با نيسان آبى پر از..
پاکت سيمان اومدم..🔰
از سمت رودان اومدم.
خسته و بى جان اومدم.
پژه 405 بود ولى.
بنده با پيکان اومدم..🚛